torsdag 7 augusti 2008

Happy B to both of us...




Det kom ett vykort idag;

"Grattis på födelsedagen 9.8
Hoppas den blir jättekul med god mat och dryck. Skål och kippis, men inte så du får krapola.

Kram cybersyster och grävarn".


"Sippan&Berra" - love you ..tack för påminnelsen!

På tal om ålder, bredd och längd - det sägs att skinkorna hasar ned ca 13 cm under en levnad. Tittar mig i backspegeln och Oops..ser inte bättre ut än att mina nog kommer att ligga i nivå med knävecken vid typ 85...

Ovanstående bild är coulourful Warhols starka och långa ben. Medan mina fyller udda nu på lördag, fyller hennes jämna. So Happy B to both of us - skål, kippis, elzahdik!

I skärgårdsetablissemanget lär nog en och annan får känna av krapola. Här på kolonin blir det dock lugna gatan...

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Ja jag har tagit del, och förstått det mesta. T.ex att de där bena nog var samma som min hund slickade på igår.

Här hos dig var det mysigt minsann!

Annika sa...

Jäpp och tack för titten!