torsdag 15 januari 2009

Återupplivningsförsök



Med tanke på mitt förra uppdaterade inlägg kan ovanstående rubrik anses något suspekt men han var en man med mycket humor, alltid en rolig historia på lager. Livet går vidare och om det nu är någon där uppe som gillar mig så kan det vara han, för efter mycket krångel hit och dit har jag fått fart på fasta fiberlanlina igen. Även om Warhol nog har en annan mer och rätt kulörbeteckning så hävdar jag att ljuset i mitt mörker just nu är två varianter av limegrönt. What so ever, det lyser...

I databutiken står min laptop försedd med en ny hårddisk och till den tankas nu över diverse innehåll från den kraschade. Vilka program, drivrutiner, dokument och foton som går att rädda är för tidigt att säga, men jag lyfter blicken uppåt och hoppas på att en rolig historia ligger och lagras i väntan på min servicepack...

Avslutningsvis - livet går inte i repris, så se till att gör en ordentlig back-up. Inte sen, senare eller i morgon. Gör det NU.

Gör något av livet NU medan du fortfarande är, andas och får vara med. Det är inte alla som har en rolig historia som väntar...

Inga kommentarer: