söndag 23 november 2008

Redo för Big Bang, part two

..forts...på typ "i rakt nedstigande led ärvt ett ekorrlikt beteende", typ...;





...varje snodd och påsklämma tas omsorgsfullt av för att därefter läggas i en praktisk för ändamålet använd gömma. En bortglömd sådan. Vid varje nytt påsförslutningsbehov ilar jag omkring och svär över vart den tagit vägen. Och när den hittas - Jäpp!..finns hur många snoddar oclh klämmor som helst. Och jag ger mig den på att du har nåt liknande hemma i ditt pörte!!

VAAH? Vad då elasticitet-bäst-före-datum ? De som går av kan man ju knyta ihop. Funkar hur bra som helst. Ööhh...Gaaahhhh....






..och pennor kan man väl inte ha för många av?

VAAH - vad då tusch/bläck-bäst-före-datum? You kidding me...

Gurkmejan? Nope, har inte riktigt klurat ut det än. Återkommer i ärendet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Pennor är ett gissel!!! Ibland har jag massor och när jag behöver dom är dom puts väck!! Kram