söndag 11 maj 2008

Skrubbar och garderober, part two




Vedklyvarns hustru har via mail kontrat förra inlägget om skrubbar. Tar mig friheten att klistra in det här så kanske hon kommer sig för att kommentera direkt i bloggen framgent ;

- Kul att du tog med skrubben, det är en jävla bra skrubb att slänga en sur och grinig gubbe och vips så är han som ny när han kommer ut, tror inte att det finns nåt drickbart där heller, det är väl lukten av ved, jakt och hästpiss som startar förvandlingen, och så kan man ju leka skrubbleken när det blir tråkigt. Jag har sagt att jag aldrig skall till X-land heller och ABSOLUT inte Vedklyvarn, men om jag ändrar mej så åker han in i skrubben och Vips så har vi beställt resa dit. Vem vet!


"Tänk dig att ha en man i skrubben, i en ask bland andra grejer när som helst så plockar jag fram min lilla ask".

2 kommentarer:

BloggBoden sa...

Tack för dina kommentarer. Jag blir avundsjuk när jag ser din blogg. Den är så fin och levande. Jag hoppas man lär sig med tiden. Hockey är inte heller min grej men jag ligger sjuk sedan en vecka så det är TVn och datorn som gäller. Har inte fått njuta av det fina vädret alls under veckan, bara igår på väg till läkarstationen. Antibiotika skall väl göra susen efter ett par dagar...
Har inte läst allt i din blogg men skall göra det i morgon. Jag lovar att inte skriva om hockey nästa gång.

Annika sa...

Krya! Och tack för påminnelsen om Hellas. Plaka & Pireus slår Zlatan och Foppa med hästlängder.