tisdag 9 december 2008

All I want..




..for x-mas är lite lugn och ro...
FORGET IT!!!!..här är listan;

1 slagborrhammare men inte hem hit utan hem dit - i ökenland!

2 nån sån där urläcker uberschön muskulös historia som kan grabba tag i 1 och se till att rätt prylar kommer upp på rätt plats. Han kommer bli väl mottagen...

3-5 se bilder ovan inbördes rangordning, seså langa hit bara....


Och skulle det bli lite fluss över i blomkålen, tja..en Lumix LX3 inkl optisk sökare....å snubblar du över en Dell Inspiron Mini 9 så säger jag inte nej. Gaaaahhhhhh...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill också ha! Ska ut idag och försöka pruta lite, så kanske jag får mig en ny kamera! Modell Lumix TZ5
Kram

Anonym sa...

Inte visste jag att du var en sån teknikfreak, här duger inte seconhandpocket eller hemkörd kola inser jag ...

Anonym sa...

Har beställt kameran, så nu får jag väl gå på kurs!;) Kram

BloggBoden sa...

Här blev det en Canonkamera för ett tag sedan men f-n vet om inte bilderna blir bättre i Nokiamobilen. Hoppas Tomten hör bön. PS Har du glömt dina Lissabontips till mig? Kram